Hurtownia Zabawek

Technologia SCR i płyn AdBlue

Działanie technologii SCR
Obecnie silniki wysokoprężne muszą korzystać z AdBlue

Selektywna redukcja katalityczna (SCR) to sprawdzony i zaawansowany system aktywnej technologii kontroli emisji, który wtryskuje płynny środek redukujący poprzez specjalny katalizator do strumienia spalin silnika wysokoprężnego. Źródłem reduktora jest zwykle mocznik klasy samochodowej, który jest składnikiem substancji znanej jako Diesel Exhaust Fluid (DEF). DEF wywołuje reakcję chemiczną, która przekształca tlenki azotu w azot, wodę i niewielkie ilości dwutlenku węgla (CO2) – naturalnych składników powietrza – które następnie są wydalane przez rurę wydechową pojazdu.

Technologia SCR jest jedną z najbardziej opłacalnych technologii, które pomagają zmniejszyć szkodliwość emisji z silników wysokoprężnych. Jego skuteczność pozwala na dostrojenie i optymalizację silników wysokoprężnych w celu uzyskania maksymalnej oszczędności paliwa, podczas gdy układy SCR są bardzo wydajne w oczyszczaniu spalin z silnika.

Technologia wymaga stosowania płynu DEF, którego inna nazwa to AdBlue. Ten z kolei powinien być odpowiednio przechowywany. Zbiornik na AdBlue posiada specjalną konstrukcję i może mieć pojemność od 3000 do 6000 litrów. Kontener do AdBlue może pełnić też różne funkcje – przechowywanie, transport, dystrybucja.

Dzięki prawidłowemu przechowywaniu płynu AdBlue technologia SCR (albo sprzęt DEF) może pracować w pełni swoich możliwości, dlatego firma Storage Partners produkuje wyłącznie wysokiej jakości zbiorniki na AdBlue – https://storage-partners.com/en/what-is-adblue-2

Zagłosuj na post
[Wszystkie: 1 Średnia: 5]

Dodaj komentarz